De Helpdesk voor al Uw Privacy Vragen!

Datalek? Binnen het Uur Antwoord

Tegen Lage kosten Uw Eigen Privacy Expert

Korting op Privacy Diensten

 

Privacy Help Desk

privacy helpdesk help desk gdpr avg

De privacy help desk helpt u bij het onder controle houden van uw privacy compliance. Door periodieke checks voldoet u blijvend aan wet en regelgeving. Er kunnen veranderingen zijn in uw processen, de interpretatie van de wet door de autoriteit kan bijgesteld worden, de wet- en regelgeving kan veranderen. De privacy help desk houdt u voortdurend op de hoogte en komt met adviezen en raadgeving.

Data Lek

U denkt dat er bij u een data lek heeft plaatsgevonden, een USB stick is verloren, een laptop is gestolen? Is dit ook werkelijk een data lek? Moet u deze melden bij de autoriteit? Moet u de betrokkenen informeren over dit lek? En hoe moet u hen informeren?

Telefonisch Consult

Heeft u een korte vraag? Bent u niet zeker van de regels? U wenst juridisch advies? Bel de helpdesk en u wordt zo spoedig mogelijk teruggebeld.

Functionaris Gegevensbescherming

U heeft uw eigen FG / DPO geregistreerd staan bij de autoriteit met het grote voordeel dat de Autoriteit Persoonsgegevens zich terughoudender zal opstellen als het gaat om toezicht op uw organisatie.

Abonnement vormen

Basic abonnement: (€ 45,- per maand)

  • Telefonisch consult: Toegang tot specialisten op het gebied van de AVG
  • Eerste hulp bij datalek: advies over wel/niet melden, procedures, etc.
  • Praktische handvatten en tips

Lite abonnement: (€ 97,- per maand)

  • Alle diensten uit het Basic Abonnement plus:
  • Uw eigen Functionaris Gegevensbescherming, deze wordt geregistreerd bij de Autoriteit.
  • 2 x per jaar een risico / evaluatie gesprek met uw FG
  • Advies over mogelijke verbeterpunten
  • Indien meerwerk: 10% korting op uurtarief van de FG

Voorwaarden

  • Het abonnement is voor minimaal 1 jaar, bij een langere contractperiode (2-3 jaar) gelden kortingen.
  • PACT-privacy abonnement is afgesloten en u heeft alle processen die persoonsgegevens verwerken in kaart gebracht.
  • Privacy documentatie is aanwezig, u heeft alle processen die persoonsgegevens verwerken in kaart gebracht.
  • Een risico analyse heeft plaats gehad, u heeft de privacy administratie laten beoordelen op juridische, organisatorische en technische gronde.
  • Een plan van aanpak met maatregelen is opgesteld.

Aanvragen

    Kunt u contact met mij opnemen in verband met een Privacy helpdesk overeenkomst:






    Waar kent u ons van?



    Graag ontvang ik jullie nieuwsbrief